pondělí 9. září 2013

ZVÍŘÁTKA A JÁ :)

Zdravím,

dnes si dáme trochu netradiční článek....ukážu vám pár fotek, které jsem nafotila v neděli, kdy jsme byli s přítelem v naší plzeňské zoo :) Museli jsme totiž nějak využít zřejmě poslední letošní letní den...venku to už bohužel nevypadá, že by se nám léto chtělo alespoň na chvilku vrátit...no, podzim mám taky moc ráda, takže určitě nesmutním. Když nad tím ale tak přemýšlím, tak mám ráda vlastně každé roční období, ale každé mě baví jen chvilku :D Takže mě ten podzim bude stejně za chvilku štvát, to se můžete vsadit :D No ale to jaksi odbočuji....každopádně přítel vyfotil i mě a tak jsem se rozhodla, že vám ukážu i můj zoo outfit, i když to nemám zrovna moc ve zvyku :) 

Hlavně mi pak dejte do komentářů vědět, jestli jsme někdy byli v plzeňské zoo a jak se vám tam líbilo a taky jak se vám líbí můj vohoz :D



 Pásovec :)


 Jestlipak, milé děti víte, co ty dvě želvičky dělají? :D

 Výborná mandarinko-melounová ledová tříšť :)



 Fotka sice né moc kvalitní, foceno z velké dálky, ale ten medvídkův výraz, no ňuňu :D


Tak a teď už tedy ten můj slavný outfit. Vzala jsem si šaty z HMka, bundičku z eBay, tašku z výstavy Marylin Monroe v Praze, boty jsou od vienamců, hodinky a brýle taktéž z eBay a náramek jsem si přivezla z nějaké dovči :)


Krásné úterý přeji :)



7 komentářů:

  1. Hezká zvířátka! :) Sluší ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky a super outfit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. jé ty jsi tak hezká Šárinko!:) outfit se mi moc líbí, hlavně ta bundička!<3 doufám, že jste si to tam užili:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi blázínek Markétko :D ale děkujuu, udělala si mi radost :-*

      Vymazat
  4. juu, skvělé fotky! :)

    jinak ještě k minulému článku - taky jsem byla na výstavě Marilyn a nejradši bych tam šla znova! :D :)

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)