neděle 22. září 2013

PODZIMNÍ PŘÁNÍ....

Jestli mě něco doopravdy hodně baví, je to sestavování wishlistů :D Dneska pro vás tedy mám jeden takový krásný podzimní přací seznam...i když některé věci jsou spíš už na zimu, stejně jsem je do seznamu zařadila protože pak budu dělat až Vánoční wishlist, zimní se konat nebude.

Takže co že si to na ten nadcházející podzim nusím "nutně" pořídit?

Boyfriend džíny - nevíte sakra kde sehnat nějaký pěkný? :D Já jsem je snad viděla jen v New Yorkeru a tam byly na můj vkus až moc roztrhaný...sice vlastně vůbec nevím jestli by mi takový střih slušel, chtěla bych je ale moc :) 

Černé legíny - klasika. Potřebuju jedny pevný, černý, teplejší (možná by se mi líbili i šedivý, když tak nad tím přemýšlím)...

Dekorativka - nový matný rtěnky Kate by Rimmel konečně zaplať pán Bůh dorazily i k nám, takže moje peněženka zase zapláče. Na matný rty - vlastně cokoliv matnýho - já slyším :) Pak ještě paletka od Sleek...zálusk nemám přímo na tu na obrázku, ale na takovou podzimní matnou, myslím, že V2 se jmenuje :D Pak se mi taky líbí ta nová z kolekce Vintage Romance, tak uvidíme, kterou si nakonec vyberu.

Šperky - tak tady je to jasný. Potřebuju nějaký černý šperky k šatům na promoci. Z eBay už asi objednat nestíham, takže budu muset asi koupit něco nechutně předraženýho normálně v krámu :( Pak by se mi taky líbil prstýnek nebo náhrdelník s nápisem "Love", po tom se mrknu na eBay.

Maxi sukně - ano vidíte dobře. Potřebuju tmavě modrou maxisukni v září. Letos mě totiž ještě čeká dovolená u moře a ráda bych si tento kousek ještě na dovču pořídila. Nic jinýho letního už kupovat nebudu, o prázdninách jsem si toho nakoupila až až.

Zrcadlovka - tu si budem pořizovat příští měsíc. Ani ne tak kvůli blogu (i když samozřejmě jsem ráda, že se tu budou objevovat kvalitnější fotky, lepší detaily a tak...) spíš chcem ale s přítelem mít hezký fotky z dovolených a tak, prostě kvalitní foták se nám bude hodit.

Zimní bunda/parka - jednu krásnou zimní parku mám vyhlídlou na eBay, čekám jen až budu mít peníze a taky až někdo ukáže reálný fotky. Jestli bude pěkná tak nastane rozhodování jestli koupím černou nebo zelenou. Černou bundu nemam žádnou, zelenou parku mam na podzim...jenže zase se mi ta zelená líbí víc...ach jo :D

Svetr se sobem - to už je tak trochu zimní záležitost. Toužím po něm už několik sezón a né a né najít ten pravej...kdybyste někde nějakej viděly, tak víte co máte dělat - okamžitě nahlásit! :D

Černý jednoduchý kozačky - všechny zimní boty mam na podpatku nebo na klínku...a jelikož mě z nich za hodinu začnou bolet nohy, potřebuju nějaký pohodlný zimní boty na chození po městě. Ideálně černý vysoký kozačky bez přesek a zdobení. Snad je najdu.

Sukně na zimu - v zimě nosím sukně moc ráda a mám asi jen dvě nebo tři, takže by se mi líbila nějaká nová. Zatím se po ní nijak pídit nebudu, ale nějakou bych si do konce roku fakt ráda pořídila. Každopádně ale musí bejt přiléhavá, zjistila jsem, že áčkový sukně mi bohužel vůbec nesluší :(

Tak to je ode mě pro dnešek vše. Příště se ozvu buď s nějakou kosmetikou nebo s tagem, uvidíme :) Budu ráda, když mi v komentářích dáte vědět, co si na podzim plánujete pořídit vy, mějte se! ♥

4 komentáře:

  1. Hodně toho chci stejného! :D
    Džíny- rozhodně!
    Parka taky. Včera jsme jeli nakupovat a viděli jsme suprovou v háemku, ale nějak jsme na ni zapomněli :D
    A svetr se sobem je jako splněný přání ale nikde ho nemůžu sehnat a neskutečně mě to štve :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo mě ten svetr taky pěkně štve. Ale letos by se snad konečně mohlo zadařit ne? :D Já ho chciii :D

      Vymazat
  2. boyfriend džíny <3 a svetr se sobem jsem sháněla cleou minulou zimu ! :D tenhle rok už ho získám!

    OdpovědětVymazat
  3. Ze své vlastní zkušenosti ti můžu doporučit legíny z Calzedonie. Mají širokou škálu barev, vzorů. A vyteplený jsou na jedničku.
    http://reserved-and-happy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)