čtvrtek 19. září 2013

RECENZE: TVÁŘENKA BOURJOIS

Hezký den!

Dnes si zase dáme jednu recenzi. Tentokrát na zapečenou tvářenku od firmy Bourjois v odstínu číslo 03 Brun Cuivré. Už dlouho jsem vyhlížela nějakou pěknou tvářenku, nejdřív jsem si chtěla pořídit tu od MAC, pak se mi ale za ní nechtělo dávat tolik peněz :D a tak jsem si nakonec vybrala tu od Bourjois (stejně ale na tu MAC jednou dojde, sním o ní tajně dál :D). Bourjois tvářenka se mi už svou cenou líbila více. Samozřejmě jsem si i našla nějaké recenze a hodnocená byla docela dobře (ona to vlastně je taková legenda mezi tvářenkami), takže jsem jí prubla a vůbec toho nelituju, možná že si i někdy pořídím nějaké další odstíny, je opravdu z čeho vybírat, moc se mi líbí třeba odstín Rose D´Or, mrkněte na něj, krásná růžová barvička :)



Jelikož jsem si tvářenku objednávala v létě, tak jsem zvolila tmavší odstín dohněda, který může trochu vzdáleně připomínat bronzer. Tenhle odstín obsahuje i stříbrné minitřpytečky, které na tváři vytvoří lesklý, třpytivý efekt skoro jak od rozjasňovače. S tím odstínem jsem opravdu hodně spokojená, na léto je pro mě naprosto ideální....v zimě používám zase spíš takové ty růžovoučké nebo cihlové odstíny :)

Co se týče balení, tak to je opravdu maličké, ale obsahuje jak zrcátko tak i štěteček, který teda doma nepoužívám, pokud si chci ale tváře upravit během dne, tak je docela dobře použitelný, žádný úplný kartáč to zase není, nemusíte se bát :D To balení je opravdu super skladné, naprosto ideální na nošení po kabelkách, jo to balení se mi líbí hodně. 


Malý problémek nastává při nanášení tvářenky. Jelikož se totiž jedná o zapečenou tvářenku, je pevně slisovaná, tak jde trochu hůře nanášet, není to ale nic hrozného, prostě jen musíte tváře přejet několikrát aby byla tvářenka pěkně vidět. Je to ale furt lepší než takové ty prášící tvářenky, které naberete a nejenom, že je máte všude kolem vás ale i z vás hned při první přetření udělají Marfušu :D Líbí se mi, že u této tvářenky si můžete snadno regulovat intenzitu, navíc podle mě musí vydržet snad navěky :D Je jí 2,5 gramu a zatím vůbec neubývá :)


Jediné co mi vlastně na téhle jinak perfektní tvářence vadí je její vůně. Mě prostě absolutně ani trochu nevoní. Víte totiž jak voní? Jako šminky, které měla moje babička :D Prostě taková ta stařecká vůně no, nevím jak to popsat :D Každopádně mám tuhle tvářenku spojenou i s mojí chemikářkou z gymplu, na jedné hodině nám vyprávěla o tom jak je značka Bourjois úžasná :D Jo, to byly časy :D

Ještě jsem zapomněla dodat, že tvářenka má hodně slušnou výdrž, i když já si jí většinou během dne upravuju, ale to dělám skoro se všemi a se vším, mám totiž mastnější pleť takže bohužel musím :)

Tvářenku můžete pořídit na parfums.cz, kde mají velké množství odstínů :) Na stránkách stojí 209 kč.

No a originální otázka na závěr - máte s těmito tvářenkami nějakou zkušenost a já vám popřípadě vyhovují? :)

6 komentářů:

  1. zkušenost nemám, ale dost mě zaujala a až na ní někde narazím, asi si jí koupím :)

    OdpovědětVymazat
  2. nedávno jsem o ní psala :) tenhle odstín vypadá taky zajímavě... :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá pekne ale zatiaľ mám 2 úplne nepoužité tak sa k nej dostanem asi až v budúcnosti :-)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Rose D´Or mám a můžu doporučit, na zimu ideál - vypadá jako takové ty hezké červené tvářičky od mrazu - snad víš co myslím...:)
    S tou vůní chápu, že ti vadí - mě se zase naopak líbí a vždycky si k ní čuchnu...;)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že vím - no popřemýšlím o ní, na zimu by mohla být vážně ideální :) Díky za tip ;)

      Vymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)