pondělí 5. května 2014

DUBNOVÍ OBLÍBENCI

Růžičková tvářenka Milani z limitované edice - tahle tvářenka je tak strašně krásná, že jsem prostě neodolala a musela jsem si jí pořídit. Konkrétně je to studený fuchsiový odstín s názvem 07 Love Potion. Tvářenka je skvělá, vydrží na tvářích celý den a je opravdu hodně pigmentovaná. Kvůli té vysoké pigmentaci to chce mít lehkou ruku při nanášení ale to je asi ten jediný "problém", který s ní mám. Pokud vás zaujala, sehnat se ještě v pohodě dá ;)
Ebelin houbičkový odlakovač - o tomhle mém objevu jsem vám už říkala, je to parádní pomocník pro někoho kdo nesnáší odlakovávání tak jako já. Zvládne bez problému i pískáče od GS, akorát třpytkové laky odlakovávám normálně, v houbičce pak totiž zůstávají kousky třpytek a to není nic moc...Ještě bych vás taky měla upozornit, že dost vysušuje okolí nehtu, ale který odlakovač to nedělá, že? :)
Lak na nehty Catrice v odstínu 06 Call Me Princess - o tomto laku jsem se více rozpovídala v TOMTO článku, tak jestli vás zajímá jak vypadá na nehtech a co na něj říkám, přečtěte si můj článek ;)
Štětec na tvářenku od Madame Lambre - tento štětec jsem dostala k otestování a pečlivě ho zkouším, abych vám pak mohla podat co nejobjektivnější recenzi. Odhaduji, že příští měsíc by mohla být ;) Zatím mi připadá dost fajn :)
Tekuté linky Dermacol - znovu jsem objevila tyhle linky a znovu jsem zjistila jak jsou bezvadný. Krásnou linku s nimi nakreslím i já a to už je co říct :D Brzy na ně bude podrobnější recenze protože tyhle linky prostě potřebujete!
Co se týče doplňků, tak jsem nejvíc nosila tyhle kytičkové náušničky z Tally Weijl, které jsem vám ale už ukazovala ;) na jaro a léto jsou úplně ideální!
V dnešních oblíbencích vám nedám tip na super film, protože jsem v dubnu tak nějak neviděla takovej, kterej by stál za to, ale místo toho vám ukážu kousek oblečení, který jsem v dubnu nosila nejčastěji! Mým velkým oblíbencem bylo hlavně tohle sáčko s koženými rukávy z Pimkie, které jsem si koupila už v povánočních slevách ale pořádně ho nosím až teď ;) Jaký je momentálně váš nejoblíbenější kousek oblečení? :)

10 komentářů:

  1. Ty náušnice jsou boží.
    Na štětec jsem zvědavá!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty náušnice jsou prostě dokonalý, ale já bych je nemohla nosit, protáhly by mi obličej a to je to poslední, co potřebuji :(.
    Jinak ten lak od Catrice chci už jakou dobu, ale nikdy ho v Olympii v Brně nepotkám. Všechny jiné oddstíny ano, ale tenhle prostě ne, i kdybych se na hlavu stavěla..

    OdpovědětVymazat
  3. odlakovač je absolutně k ničemu jakmile nemáš zarovnaný lúžka kolem nehtu! GS stars to neodlakuje všechno zůstává u kůžiček a když odlakuje tak pak máte všude třpytky! Hroznej odlakovač, leží mě tam a nevím co sním a hlavně to vysušovánbí na moje ekzémistické ruce je děsné u žádného lakovače to nebylo takhle rapidní.
    Lak od Catrice děsný vůbec není pískový spíš třpytkový a ten štěteček...grrrrrr to je jak pro nehty obra...
    Jinak štětec vypadá hodně dobře! Na recenzi linek se těším protože furt nemůžu sehnat nějaké pořádné...jinak tvářenku si jdu právě objednat, ale v odstínu tea rose těším se na ní =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ja nevim, mě u kuzicek nic nezůstává a odlakovavani mi skoro všechno paradne, asi máme každá jiný produkt :D s tím vysušování souhlasím ale není to něco, co by nespravil krém na ruce a nehty :)

      Vymazat
  4. tie naušnice paradička:)) odlakovač si niekedy kupim

    OdpovědětVymazat
  5. To sako je úžasne ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Tie náušnice sú nádherné! Lícenka má krásny dizajn aj farbu a keď píšeš o dobrej pigmentácii aj výdrži, mám pocit, že ju nutne potrebujem!! :)
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem zvědavá na ten štětec, vypadá že má super tvar :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta tvářenka je fakt boží. Tu bych chtěla. Objednala jsem si teď podobnou od Mary Kay, ale tahle bude cenově úplně někde jinde. Kéž bych ji někde sehnala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťa ji na eshopu ještě má, mrkni sem: http://www.lovelyhair.cz/lovelyhair/eshop/11-1-MILANI/0/0/9/1/

      Vymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)