středa 26. března 2014

RECENZE: DVOUFÁZOVÝ ODLIČOVAČ OČÍ MIXA

Najít dobrý odličovač očí, co odlíčí úplně všechno včetně voděodolné řasenky a linek, neštípe, není příliš mastný, nedráždí oční okolí....to je běh na dlouhou trať. Pokud čtete mé články pravidelně tak víte, že jsem stále nemohla najít ten pravý, se kterým bych byla doopravdy spokojená. Až donedávna, kdy jsem vyzkoušela dvoufázový odličovač značky Mixa. Tento odličovač mě hodně překvapil, stejně jako micelárka stejné značky, ta je taky skvělá! Zrovna jsem jí vypotřebovala takže vám o ní brzo poreferuju, myslím že v pátek nebo v neděli by mohl být článek se spotřebovanými produkty, kterých se mi zase pár nakupilo :)
Oficiální popis odličovače: obsahuje 2 viditelné fáze - olejovou a vodní, které rozpuštějí a odstraňují make-up bez nutnosti drhnutí. Ideální pro citlivé oči a víčka, dokonale odstraňuje i voděodolný make-up. Mezi jeho aktivní látky patří odličovací oleje a zklidňující výtažek z růže.

Co říci k balení...neurazí, nenadchne, prostě normální. Já u těchto produktů na nějaký design lahviček moc nekoukám, jde mi hlavně o vnitřek, o tom aby odličovač splnil vše co slibuje :)

Teď už k samotné recenzi a mým názorům. Odličovač klasicky protřepu aby se obě dvě části promíchaly, pak nanesu trochu na vatový tamponek, přiložím a na oko, nechám chviličku působit (tak cca 15 vteřin), a poté všechna líčidla setřu. Jde to opravdu hodně hladce, tento odličovač podle mě odličuje lépe i než odličovač od Ryoru. Ten sice odličoval také hodně dobře, ale zase byl opravdu hodně mastný a to mi po čase začalo vadit. Tento není mastný vůbec, takže já sem spokojená :) Pokud nemáte rády mastné odličovače, tento by vám mohl vyhovovat.
Jak už jsem psala, odličovač odlíčí všechno naprosto bez problému, i voděodolné gelové linky v kalíšku od Lorealu, se kterými jsem občas mívala docela problém. Řasenka je taky hned pryč. Oko a jemnou kůži okolo něj nedráždí vůbec, právě s tím jsem totiž měla problém u minulého odličovače od Nivei, který jsem používala (moje recenze ZDE). Jedná maličká věc mi na něm ale prvních pár použití trochu vadila. Měla jsem před očima takovou jakoby "mlhu" jestli víte co myslím :D prostě chvíli totálně rozostřené vidění....nevím proč a co se stalo, ale tahle mlha po pár použitích už nikdy nepřišla, což jsem opravdu hodně ráda. Možná za ní ani nemohl odličovač, opravdu nevím co to bylo :D Teď už mě naštěstí tahle komplikace netrápí. Jinak je tento odličovač opravdu perfektní, já se k němu budu vždycky ráda vracet. Zkoušet budu samozřejmě i jiné, to bych nebyla já abych nechtěla furt zkoušet něco nového :D Jak už jsem psala několikrát, láká mě především chrpový dvoufázový u Yves Rocher. Co se týče ubývání produktu, tak to není nijak rychlé, není ho potřeba moc aby dobře odlíčil všechno co potřebujete. To takový odličovač od Ryoru, ten ubýval strašně rychle....
Značka Mixa se dá sehnat v každé drogerii nebo na parfums.cz, kde konkrétně tento odličovač můžete pořídit za 139 kč za 125 ml. :)

Už jste tento odličovač vyzkoušely? Zaujal vás stejně jako mě? Těším se na vaše zkušenosti :)

9 komentářů:

  1. http://www.parfums.cz/fotocache/view/1/mixa/mxxandw_kmur06__3.jpg
    Já mám tento a jsem s ním taky moc spokojená navíc i krásně voní :)

    OdpovědětVymazat
  2. tu hmlu...mlhu :) dobre poznam tiez ju mavam z odlicovacov a je to velmi neprijemne teda pre mna, priam to neznasam

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem od téhle značky nevyzkoušela ještě nic :), nicméně recenze mě hodně zaujala a odličovač musí být moc fajn :) .
    Já momentálně použivám micelárku od L'oréalu a nemůžu vytknout nejmenší :)

    OdpovědětVymazat
  4. vůbec se neodličuju tampónama...mě to hrozně nebaví...viv oplachovací gel =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já občas taky použiju gel, ale většinou přeci jenom ty tampony, vyhovuje mi to tak víc :-)

      Vymazat
  5. co čtu recenze, tak všichni Mixu chválí, musím už taky něco zkusit! třeba tento odličovač, dost mě zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tato recenze mi udělala opravdu radost, mám teď doma ze Sephory a nejsme úplně spokojená. Takže na tvé doporučení vyzkouším Mixu.

    www.lifeenthusiasm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)