středa 5. března 2014

CO UVÍZLO V INSTAGRAMU...

Pokud mně sledujete na Instagramu, nebudou pro vás následující fotky asi nic nového, pokud ne, tak se se mnou můžete podívat jaký byl můj únor :)
hodně jsem koukala především na PPL, který mě ale docela zklamaly a to je mám zkouknutý zatím jen do 3. série, 4. mě ještě čeká // jedna z nejlepších snídaní, výborné cizrnové lívanečky s jogurtem a borůvkami // jaro je tady! // nová kosmetická taštička, kterou už jste ale na blogu viděli ;)
nakupuju jarní bundičky! Černý křívák bez kterého jsem už nemohla žít, a pak taky super jarní lehká parka :) // Deník Dity P., nejlepší kuchařka! // Celozrnné snídaňové bochánky s mandlemi, s kakaem to byla velká mňamka
Valentýnské čokoládové fondue // nehty už vypadají trochu lépe ale stále to není ono bohužel :( // udělala jsem si radost a pořídila jsem si první tvářenku od Macu, je skvělá! // jeden z víkendových obědů....

Tak to by bylo pro dnešek vše, tenhle týden by se tu měla objevit ještě jedna recenze a také nejspíš i jarní wishlist, mějte se krásně!

8 komentářů:

  1. Na Instagramu sleduji ale ráda se na fotky podívám i tady :) tím nikdy nic nezkazíš!
    Křivák vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten modrý lak na nehty je super! teď na téhle barvě hrozně ulítávám! :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten křivák je nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :) Můžu se zeptat, kde prosím na PLL koukáš? Mmm ty lívanečky, fondue i těstovinky bych si dala :) Bundičky jsou krásný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow...ani nevím, jaké fotografie mám schválit dříve :-). Tulipánky jsou vážně moc roztomilé, PLL nadevše miluji, všechno to jídlo jedno velké mňam a ta kosmetická taštička bomba (asi si ji také pořídím) a na závěr nesmím zapomenout dodat, že to tu máš vážně moc hezké ♥
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky!;) ty tulipány jsou vážně krásné:)!!a ta tvářenka od macu,vypadá opravdu skvěle :)*

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)