pondělí 9. prosince 2013

OD JEŽÍŠKA SI PŘEJU...

Nejprve bych chtěla říct, že mi dalo docela "práci" vymyslet, co si budu přát k letošním Vánocům. Nechci aby to znělo nějak namyšleně nebo něco takovýho, ale v podstatě mám všechno co potřebuju (až na pořádnej fén, kterej opravdu potřebuju jako sůl)...vždycky když něco chci, tak jsem schopná si na to našetřit a koupit si to sama, takže tyhle věci na wishlistu jsou spíš jenom věci, který kdybych dostala, tak bych se rozhodně nezlobila ale když je nedostanu, tak se z toho rozhodně věšet nebudu :D ...Co že si to teda od toho Ježíška přeju?

Pyžámko - na roztomilý pyžámka jsem dost ujetá a tak by mě třeba nějaké vánoční, nebo vlastně jakékoliv roztomilé určitě hodně potěšilo :)

Prádlo - nějaké hezké prádlo si přeju od Ježíška každej rok, k mým Vánocům prostě neodmyslitelně patří.

Ponožky - loni jsem nedostala ani jedny a bylo mi to docela líto. Vánoce nejsou Vánoce bez rozbalení alespoň jednoho páru ponožek! Asi si pro jistotu nadělim jedny sama od sebe abych nebyla zase smutná, že jsem žádný nedostala :D

Svetr - těch není nikdy dost.

Rtěnka - konkrétně Nyx Matte lipstick v odstínu Merlot. Božská vínová matná barva, po které pokukuju už pěkně dlouho.

Fén - jak jsem psala v úvodu, jediná věc, kterou opravdu ale opravdu potřebuju. Kdybyste tak viděly čim si vlasy fénuju teď, asi byste se mi pěkně vysmály :D

Paletka očních stínů - Naked Basics od Urban Decay. Tak tu si pravděpodobně nadělím až po Vánocích a pravděpodobně taky sama sobě :D 

Štětce - joo tak štětce by se mi taky hodily a to hodně. Tahle sadička vypadá hodně dobře ale prakticky by mi bylo jedno jestli to budou štětce od Real Techniques nebo od Hakura. Hlavně potřebuju štětec na tvářenku a taky pár na oči.

Vansky - tyhle botičky byly už v loňském vánočním wishlistu ale nějak se na ně během roku nedostalo.. přeju si je ale furt :D

Do komentářů se mi můžete pochlubit co si přejety vy, popřípadě odkazy na vaše vánoční wishlisty, jsem zvědavá!

4 komentáře:

  1. Vansky <3 Nějak také začínám toužit po nových ponožkách, hlavně s nějakým vánočním motivem! :D
    Na můj vánoční wishlist můžeš mrknout tady: http://styleinheart.blogspot.cz/2013/11/christamas-wishlist.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten tvůj už důvěrně znám ;) Po tom polaroidu toužim taky, na ten přijde řada až na narozky ale :D

      Vymazat
  2. Mě se hrozně moc líbí ten svetr s jelínky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aj ja by som chcela rúž od NYX, ale neviem sa rozhodnúť pre odtieň. :)

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)