neděle 1. prosince 2013

ADVENTNÍ POVÍDÁNÍ

zdroj: weheartit.com
Hezký večer!

Tak tento článek už není přednastavený, jsem už z dovolené zpátky a tak vám přináším nový článek. Dnes to bude jen takové mini vánoční povídání, mám chuť se s vámi podělit o to, jak tohle adventní období vnímám já (i když možná asi tušíte :D), na co se těším, co plánuju dělat celý prosinec a taky kam se hodlám podívat na adventní trhy :) 

Jinak co se týče dovolené, jak jelikož jste se na to v komentářích ptali, tak jsem byla na dovče na Kubě a mám docela dost fotek, tak bych vám tady mohla i nějaké ukázat, kdyby jste chtěli :) Kdyžtak mi dejte vědět, díky!

Dneska už je první adventní neděle...no není to super? Nejkrásnější období v roce právě začalo. Jestli něco zbožňuju tak je to právě čekání na Ježíška - období adventu. Musim říct, že si myslím, že si tohle období umím užívat a nestresovat se. Samozřejmě chci mít doma uklizeno ale rozhodně to nepřeháním a neoháním se hadrem ještě den před Vánoci. Užívám si pečení vánočního cukroví (úplně nejlépe s mamčou a ségrou u koled, strašně se na to těšim!), koukání na pohádky, balení vánočních dárků (v tom se opravdu hodně vyžívam) a všechno ostatní co k tomuhle období patří. Upřímně fakt nechápu ty lidi co se furt za něčím honí a pak na Štědrý den padnou s jazykem na vestě na gauč. Dneska jsem byla například u nás v Plzni v Olympii a nestačila jsem koukat jak už ty lidi začínají bláznit 1. prosince. Div se nepoprali o mraženou kachnu...no hrůza fakt. Co si o tom myslíte vy? Taky jste v klidu nebo jsou pro vás Vánoce svátky stresu? :D

zdroj: weheartit.com

Jinak co se týče mého plánu na prosinec, tak se jako každý rok plánuji podívat na adventní trhy někam do zahraničí. Loni jsem byla v Drážďanech KLIK a letos se chystáme do Mnichova (pokud jste tam někdy na trzích byli, budu ráda za vaše tipy kam se podívat, kde se najíst a kde dobře nakoupit, znáte to :D). Plánuji tam hlavně dokoupit ještě nějaké dárky, zatím jich totiž moc nemám, jsem ostuda! No a pak klasika s mamčou a ségrou do Prahy, na to se taky moc těším, v tomhle složení jsme tam nebyly ani nepamatuju...kam se letos na adventní trhy chystáte vy? :)

To je ode mě vše, užijte si zbytek (40 minut :D) první adventní neděle! V Příštím článku vám ukážu nějaké moje oblíbené potraviny (trochu důchodcovský článek já vím :D), budou tam věci co ráda snídám a tak, snad vás to bude zajímat :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)