čtvrtek 21. listopadu 2013

OUTFIT DO LETADLA

Už jsem zde psala, že se chystám v těchto dnech na cestu za teplem, a tak vám chci ukázat jaký outfit jsem zvolila do letadla. Poprvé poletím víc jak 5 hodin, takže opravdu budu preferovat spíš pohodlí....nebudu to ani přehánět s líčením, přijde mi to zbytečný, stejnak bych byla ráda, kdybych alespoň část cesty prospala, jinak fakt nevím co v tom letadle budu celou dobou dělat :D

Největší pohodlí = černé legíny. Neexistuje abych si vzala něco jinýho...nejradši bych si teda vzala tepláky ale pčeci jenom chci vypadat alespoň trochu normálně :D K legínům vezmu obyč tričko s velkým číslem, je takový větší, pohodlný, akorát tak dělaný na dlouhou cestu. Na tričko připadne obyč šedivá mikina...ještě teda nevím která z těchto dvou. Buď přes hlavu s nápisem a nebo obyčejnou na zip ke které se přikláním o trochu víc :) Co se týče bot, tak ty jsou jasný, stoprocentně bílý Conversky....větší dilema mám ohledně kabelky nebo tašky. Potřebovala bych totiž nějakou větší do které bych dala i pár drobností kdyby mi nedejbože ztratili na letišti kufr. No, jenomže takovou tašku nemám :D Ještě se tedy jdu zítra po nějaké podívat ale kdybych jí nesehnala, vezmu si mojí ocvočkovanou béžovou kabelku z HMka, nic většího asi, kromě tašky na cvičení, doma nemám :( Se šperky to přehánět nebudu, moc dlouho na sobě bižuterii nesnesu...vezmu jen hodinky a nenápadný Love náhrdelník, který mám z eBay. Samozřejmostí je i moje nejoblíbenější podzimní parka s koženými rukávy :)

To je vše, zajímalo by mě ale, jak se na dlouhou cestu oblíkáte vy a co říkáte na můj outfit? :)

Tento článek je pravděpodobně přednastavený, na vaše komentáře odpovím, až se vrátím.

7 komentářů:

  1. Pěkný outfit .. Závidím ti tu cestu za teplem, také chci teplo! Ale ta cesta tam je vždy nejhorší (pro mě tedy určitě).. :D
    turquoise bow

    OdpovědětVymazat
  2. Volila bych také něco v podobném stylu :) Jinak moc se mi líbí ta parka!

    OdpovědětVymazat
  3. a kam vlastně jedeš? :) legíny jsou do letadla úplně nejlepší! :D užij si dovolenou! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super outfit! Volila bych asi tu mikinu na zip, abys jí nemusela sundavat přez hlavu - je to asi pohodlnější. Jinak bych volila asi podobně a uvažovala bych nad těma teplákama!:) Užij si dovču! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc, a mikinu na zip jsem si nakonec vzala na cestu zpátky ;)

      Vymazat
  5. Ahoj, chtěla bych Tě pozvat ke mně na blog, probíhá tam GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/11/giveaway-getfashioncz.html ..Třeba by ses chtěla také zapojit! :-)

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)