sobota 2. listopadu 2013

INSTAGRAM ZA ŘÍJEN

Další měsíc je za námi a to znamená jediné - další várka instagramových fotek :) Opět jich není moc, nějak zapomínám fotit :D

říjen se nesl ve znamení dobrého jídla - konečně jsem jedla čínu z krabičky jako ve filmech! :D a pak jedna z večeří - kuřecí nuggetky, sýr, jarní závitky a spousta omáček!

v říjnu jsem také najela na rudou klasiku // trocha toho peprnějšího čtení do vlaku

zkoušela jsem novou rtěnku Rimmel by Kate Moss // nuda ve vlaku aneb do Německa je cesta dlouhá :D

Snídaně kterou jsem neměla už strašně dlouho // nejlepší podzimní švestkový koláč podle Dity P. - taky se díváte na Deník Dity P.? Já se musím přiznat že nevynechávám ani jeden díl, vařím podle ní strašně ráda a celkově mi je děsně sympatická :)

Tak to je pro dnešek vše, v pondělí si dáme třeba oblíbence za říjen!

6 komentářů:

  1. Tu knížku čte kámoška a jak jsem kousek četla tak je trošku pikantnější :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké :) Čína z krabičky juuu taky bych někdy chtěla zkusit, ale u nás to nikde nemají takto :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás taky ne, tohle je čína z Německa, tam jsou zase o krok napřed :D

      Vymazat
  3. Krásne fotky, no mohlo by ich byť viac ! :D
    Čo povieš na vzájomné sledovanie ? :)

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)