pondělí 10. června 2013

CATWALK BY TIGI SLANÝ SPREJ NA PLÁŽOVÉ VLNY

Hezký den!

Jestli stejně jako já milujete na dovolené vlnky, které vám vytvoří slaná voda z moře, budu tu pro vás dneska mít jeden tip na super slaný sprej, který vám sexy plážové vlnky vytvoří i doma (což se hodí, letos si můžu o moři nechat jenom zdát :()
Jinak tipu na tento sprej musím poděkovat Markétce, která napsala o spreji článek a já jsem si tak uvědomila, že bez něj vlastně nemůžu žít :D Jedná se o Catwalk by Tigi session series salt spray!


Tento slaný sprej má moc pěkné černé, matné, luxusně působící balení a je velký ( 270 ml) takže ho budu mít nejspíš na dost dlouho. Jeho obrovskou předností je vůně....je nádherná, taková sladká, voní jako něco moc dobrýho :D Nejlepší je, že se ve vlasech drží opravdu dlouho ;) Sprej můžete použít jak do vlhkých tak do suchých vlasů. Já ho používám tak, že ho nastříkám do suchých vlasů a pak mačkám, mačkám a mačkám dokavaď nedosáhnu požadovaného plážového rozcuchu :)

Tady můžete vidět, jak vypadají moje vlasy před a po ;) jinak neděste se, nevím co to zase foťák provedl, ty konce opravdu nemám zrzavý ale hnědý, na té druhé fotce ten odstín strašně řve :-/ Nevím jak vám, ale mě se ten efekt plážového účesu děsně líbí :)


Jedinou nevýhodou tohoto spreje vidím v tom, že stejně jako slaná voda, tak i tento sprej vlasy hodně vysušuje. Alespoň teda ty moje, které jsou suché už samy o sobě. Takže se ho snažím nepoužívat zas tak často, což je ale opravdu problém, úplně jsem si ho zamilovala! :) myslím si, že ho určitě taky nutně potřebujete :D

Cena je taky dobrá si myslím, na parfums.cz ho pořídíte za 231 kč.

5 komentářů:

  1. Takhle se mi vlní vlasy po ránu, ne nelíbí se mi to, chci rovný.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám svoje vlasy kučeravé viac než dosť, takže za tento sprej asi ušetrím :) Keby tak existoval sprej, ktorý ti vlasy uhladí bez zničenia a žehlenia, ten by som brala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ten bych taky brala o tom žádná :D Nechci si ale moc ničit vlasy žehličkou takže momentálně častěji volím právě vlnité vlasy...:)

      Vymazat
  3. Nějak si nemůžu pomoct, ale mám dojem, že by mi stačila doma sůl rozpuštěná ve vodě... :-) Ale to ničení vlasů solí se mi tedy vůbec nelíbí :-( takýe odolám těmto pokusům. Ale efekt je pěkný!

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem ráda, že jsi ho vyzkoušela:) Taky bez něj nemůžu žít:-D a voní krásně, viď?:)

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)