neděle 9. června 2013

BOXÍKUJEME: KVĚTNOVÝ LADYBOX

Zdravím!

Původně jsem v květnu měla v plánu ani jednu krabičku krásy neobjednávat, ale když jsem pak viděla co si to pro nás tým Ladyboxu přichystal, tak jsem neodolala a krabičku doobjednala :)
Květnová edice se mi na první pohled zdála jako velice vydařená, na ten druhý už trochu méně, ale stejně mam z krabičky velkou radost, většinu produktů určitě využiju :)


Balení zůstává stejné, růžová bytelná krabička - není co vytknout :) Trochu mě ale zklamala "výstelka" krabičky, měla jsem od ní produkty zaprášené a špinavé...takže místo toho abych pořádně prozkoumávala produkty, musela jsem je nejdřív otřít od prachu  - na tom by měl Ladybox trochu zamakat (ještě ke všemu měla ta výstelka příšernou barvu, ale to je už asi detail :D :) Jinak samozřejmě nechyběl dopis a letáčky a slevové kartičky :)




A co všechno krabička obsahovala?

Jako první jsem vybalila výživnou tvarohovou masku na obličej v plném balení od značky Le Chaton. Včera jsem tuhle masku zkoušela poprvé a upřímně mi moc nevyhovovala :( Trochu mi na obličeji vadila ta parfemace, nic příjemnýho, maska obsahuje kozí mléko a já ho z ní dost cítím....a taky mě po ní trochu pálil obličej :( Dám jí ale ještě jednu šanci tak uvidíme.....

Další je tělové mléko Palmer´s v cestovním balení. Z tohoto produktu jsem hodně nadšená, mléko obsahuje kakaové máslo a náááádherně voní.....pokožka je po něm hladká, vyživená a není umaštěná. Takže spokojenost, možná že si někdy pořídím plné balení - ale opravdu jen možná, já na ty tělová mléka moc nejsem :(

Suchý šampon od Lee Stafford - cestovní balení. Především kvůli tomuhle šamponu jsem si objednala celý Ladybox a tak jsem doufala, že dostanu právě šampon a né lesk na vlasy, což byla druhá varianta produktu :D No co vám budu povídat, jsem z něho nadšená....můj oblíbený suchý šampon od Schaumy zapadl bůhví kam, jsem unešena z Lee Stafford :D Plné balení si pořídím na sto procent, už jen kvůli té božské vůni.

Dále balíček obsahoval vzoreček tvarujícího a zpevňujícího tělového mléka také od Palmer´s - zatím neozkoušeno ale těším se :)

Štastná jsem taky za tekuté oční stíny od Lambre, které mi dorazily v krásném bronzovém odstínu. Stíny jsou krásné, neslévají se a vydrží na oku celý den - opravdu ;)

Bonusem byl vzorek zubní pasty Marvis, která je super ;) Tuhle značku pasty jsem chtěla vyzkoušet, takže jsem ráda že se mi naskytla možnost. Strašně se mi navíc líbí ty roztomilé retro obaly...

Následují dvě věci, které bych v balíčku mít nemusela...prvním je vzorek sprchového gelu či pěny do koupele od značky Duck Island. Na samotném gelu není nic špatného, škoda jen že to voní jak Domestos do záchodu....:D

Posledním produktem je vzorek kolagenu od české značky Iven Cosmetics...na co já bych ve 22 používala kolagen že :D Vzorek putoval k mamince.


Do komentářů mi můžete napsat třeba jestli tuhle edici Ladyboxu máte a jak se vám líbí, budu ráda za každý názor :)


2 komentáře:

  1. Mě se líbí,jsem nadšená, jen ten sprcháč hrozně smrdí. Masku jsme zkoušela jednou a hned se mi udělaly pupínky,tak nevim,jestli z ní,nebo to byla náhoda. A kolagen je fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt smrdí, máš pravdu :D No a s tou maskou nevim...mě po ní zas pálil obličej no :(

      Vymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)