pondělí 11. května 2015

NEJKRÁSNĚJŠÍ MÓDNÍ TRENDY JARO/LÉTO

Hezké pondělí!

předem děkuju moc za reakce k předchozímu článku, je hezké vědět, že by můj blog někomu chyběl kdybych se rozhodla přestat psát ;) Zatím svoje rozhodnutí odsouvám na pozdější dobu, ale příspěvky tady momentálně nebudou tak často, což mě mrzí, ale jinak to udělat prostě nejde. Co je ale super, je to, že pro vás po strašně dlouhé době chystám giveaway! Mám radost, že se třem z vás budu moct alespoň trošku odvděčit za vaše krásné komentáře. 
Dnešní článek bude zase trochu něco jiného, než na co jste u mě zvyklí. Móda mě ale neskutečně baví (občas i víc než kosmetika, fakt že jo), a tak se dnes podíváme na ty nejhezčí módní trendy na letošní jaro a léto. Samozřejmě jsem je vybírala podle toho co se líbí mě, těch trendů je momentálně strašná spousta, mě ale nejvíc zaujaly právě tyhle! :)

VYSOKÉ PODRÁŽKY/PLATFORMY
Tenhle trend si mě fakt získal. Vysoké podrážky se nosí u kecek, sliponů, sandálků, prostě u všeho. Líbí se mi především k ohrnutým džínům, k těm to vypadá vážně parádně.
PLAVKY S VYSOKÝM PASEM
Tenhle trend se mi hrozně líbí, ale tak trochu mi na něj chybí odvaha :D Tyhle kalhotky na mě působí hrozně oldschoolově a strašně se mi líbí ale přeci jenom je to hodně nezvyklé a pro většinu lidí asi taky dost asexuální...co si o takových plavkách myslíte vy? Docela by mě to zajímalo :)

KIMONA
Tak v tomto případě je to úplně jasné, kimona letí a kdo ho letos nebude mít, jakoby nebyl. Mě už jedno ve skříni visí a na cestě ke mě jsou další dvě. Myslím, že kimono je hrozně super věc na oživení letního outfitu, takhle navečer když už fouká větřík...doufám, že už taky nějaké máte :)
VESTY
Nějakou černou sáčkovou vestičku už sháním nějakej ten pátek a stále nic, nemáte tip kde jí sehnat? Strašně se mi líbí, právě proto že oživí každý jednoduchý outfit, ale pokud za ní nechci dát přes tisícovku tak je snad asi nemožný jí sehnat - alespoň v kamenném obchodě určitě.
ZAJÍMAVĚ ŘEŠENÉ PODPRSENKY/ LACE BRA, CAGE BRA
Jestli si poslední dobou něco fakt užívám, je to nákup spodního prádla, konkrétně podprsenek. Obchody jsou plné nejrůznějších krajkových podprsenek bez kostic, které jsou tak pohodlné, že bych nejradši jiné nenosila. Pak se mi také hodně líbí tzv. cage bra, což jsou podprsenky s takovými jakoby řemínky, které mají vykukovat ať už z trička nebo z košile. Působí to hodně sexy a já si nějakou takovou podprdu musím co nejdřív pořídit.
PONČA
Líbí se vám ponča? Já se stále nemůžu rozhodnout jestli je nosit nebo ne. Na letošní jaro jsem si sice koupila už dvě ale nevím nevím, jestli v něm nevypadám tak trochu jako indiánská babička :D Asi se jich ale nevzdám, když se pončo podle mě dobře zkombinuje, stane se z něj extrémně módní a slušivý kousek.

ESPADRILLKY
Tyhle botičky se nosily hodně už loni, ale to jsem je nějak prošvihla a hodlám si je tak pořídit až letos. Ty pravé stále ještě hledám protože jak se ukázalo, tak najít pohodlné a dobře sedící espadrillky není nic jednoduchého. Třeba se mi poštěstí v Primarku kam se zase brzy podívám (juchůůůů).

Jaký trend na letošní jaro a léto si získal vás? :) 

17 komentářů:

  1. Sandály s vysokou platformou jsou top! Oproti tomu se mi vůbec nelíbí espadrillky. Plavky s vysokým pasem jsou super, ty se mi zas líbí moc, a dělám si zálusk na nějaký ten kimonovitý přehoz.

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě jsou ponča top :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/mala-boure-v-sephore.html

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, podprsenky si mě taky získaly. Minulý víkend jsem pořídila hned dvě :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tak platformy luxus! A kimona jsou také parádní! Pončo je však jasná volba!

    OdpovědětVymazat
  5. mě se libí ty kinoma :)) musím si je pořídit do mého šatníku :3
    ještě tě zvu na můj blog :) http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Kimono už jsem si pořídila...:)

    OdpovědětVymazat
  7. Kinomo si musím pořídit. Strašně se mi líbí :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  8. Těch krásných bot co tu je :-) Já bych si vybrala hned :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Těch krásných bot co tu je :-) Já bych si vybrala hned :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Plavky s vysokým pasem mám též na svém wishlistu :) Jsou úžasné !
    LENNY MALI in DK

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno se mi moc moc líbí :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    budu moc ráda, pokud se zapojíš :)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  12. Každý kousek uznávám a téměř všechny vlastním, jen ty plavky a botky mi chybí, ale mám na ně spadeno. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Máš úžasný vkus, protože tento článek přesně vystihuje, co bych napsala já. Palec nahoru!♥

    ADEL'S FASHION LIFE

    OdpovědětVymazat
  14. Přála bych si plavky s vysokým pasem a krajkovou podprsenku! :)
    novakovakristyna.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)