úterý 14. dubna 2015

JARNÍ DM BOX

Zdravím!

Vítám vás po pěkně dlouhé době u článku....bohužel nemoc skolila i mě a to jsem myslela jak se tomu pěkně vyhnu. Nemocná nebývám často, ale jakmile jsem, tak to stojí za to bohužel :D Nemám tak pro vás ani žádné fotky z Velikonoc, jelikož jsem v sobotu večer lehla a kompletně celé Velikonoce proležela, takže jsem si je ani neužila  :( Každopádně jsem už ready a tak tu pro vás mám nový článek, tentokrát na téma DM boxu, protože jsem ho konečně vyhrála! Řeknu vám, že už jsem si říkala, že jsem snad prokletá, když pokaždé zkouším minimálně 5 emailů a stále nic :D Teď to konečně vyšlo a zrovna u toho obsahově nejslabšího boxu....ale zklamaná z něj rozhodně nejsem, využiju všechno, ale minulé boxy byly prostě natřísknutější, co se obsahu týče :)
Tak na této fotce můžete názorně vidět, jak to mam při focení těžký :D pejsek a jeho všudypřítomné zoubky chtějí kousat....ať už to jsou boty nebo krabice, je to fuk :D
Balení nemám co vytknout, za 149 kč mi přijde super a líbí se mi.
Tak, tady už máme kartičku s popisem všech produktů. Box neobsahuje nic co by mi vyloženě vadilo, pánské deodoranty dostane přítel nebo tatí, šampony, ačkoliv drogerkové značky nepoužívám, určitě využiju. Velkou radost mám z olivového oleje ve spreji, to je skvělá vychytávka. Lak na nehty v hezkém odstínu, sprchový gel, krém na ruce....já jsem spokojená :) Myslím, že o DM box se v každém případě vyplatí soutěžit, jeho hodnota o hodně přesahuje 149 kč za kolik box pořídíte. Je velká škoda, že si box nemůžou koupit všichni, přijde mi jako hrozná nespravedlnost, že někdo vyhraje všechny a někdo stále čeká, zkouší a nic :D 
Co myslíte vy? Vyhrály jste také boxík a co na něj říkáte? 

7 komentářů:

  1. Bohužel na mě se štěstí neusmálo.. :( Boxík je krásný. Taky si myslím, že by mohl být dostupný všem, bylo by to určitě fajn :-)

    Super článek :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mně to přijde taky jako hrozná nespravedlnost :D Souěžila jsem vždycky a zatím se nepoštěstilo, tak snad příště.. :) Obsah boxíku se mi líbí, jen by tam nemusely být ty pánské deodoranty

    OdpovědětVymazat
  3. Nevyhrála jsem, už zase, ale jak koukám na ten obsah, tak mě to asi už ani nemrzí :D Využila bych tak dvě věci a deodoranty možná přítel, zbytek by pro mě byl spíš zbytečný :/

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  4. Ten krém na ruky má úúúžasnú vôňu, nosím ho stále v kabelke :) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  5. Box jsem nevyhrála, ale kdyby jo, tak bych měla radost obrovskou! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že je to čím dál horší =( achjo...

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  7. Na tuto akci jsem se zapomněla zaregistrovat, ale moc mi to nevadí, protože produkty tady toho boxu mě moc nezaujaly. Řekla bych, že už byly lepší boxy. :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)