čtvrtek 23. dubna 2015

SROVNÁNÍ ŘASENEK: MAX FACTOR 2000 CALORIE vs MAYBELLINE LASH SENSATIONAL

Zdravím všechny své čtenářky!

Dneska tu pro vás mám slíbenou recenzi dvou řasenek, které jsem momentálně používala asi dva měsíce v kuse, takže bych vám o nich ráda "řekla" něco víc....a hlavně, musím vám říct, že ani jedna z nich není špatná a obě dvě si klidně ještě někdy koupím znovu...ale k tomu se ještě dostanu, čtěte dál :D 
Musím říct, že asi neexistuje řasenka, kterou bych si přála vyzkoušet víc, než profláklou Max Factor 2000 Calorie. Tohle je jedna z nejznámějších řasenek vůbec bych řekla. A tolik známá a vychvalovaná je po právu, protože je prostě skvělá. Má úplně ten nejklasičtější kartáček, který si umíte představit, což já oceňuju, protože nejsem zrovna moc fanda těch novodobých plastových kartáčků nejrůznějších tvarů. 
Co se týče efektu na řasách, tak podle mě dělá fakt pěkný, přirozený řasy (obrázek najdete na konci článku). Absolutně vůbec je neslepuje - vlastně jsem asi nikdy neměla tak hezky "rozčesaný" řasy jako mám s touto řasenkou. Prostě je hezky oddělí a zahustí. Objem tedy dělá opravdu parádní. S opadáváním řasenky nebo rozmazáváním problém taky nemám...takže jak říkám, asi jedna z nejlepších řasenek jakou jsem kdy vyzkoušela! Co se mi taky hodně líbí je to, že není moc mokrá. Protože moc mokré řasenky mají většinou sklony řasy slepovat a to fakt nechceme. Navíc se dobře odličuje, což je příjemné plus.
Takže sečteno podtrženo -  tuhle řasenku vám fakt můžu doporučit všema deseti, já na ní nevidím vůbec nic špatného. Navíc nestojí moc - jen 145 kč - a sehnat jí můžete ještě v hnědé i v modré barvě, v každé drogerii nebo třeba na parfums.cz.
Jako druhou tu mám horkou novinku mezi řasenkami, kterou je nová Maybellinka - Lash Sensational. Co jsem tak koukala, tak tahle řasenka vyhovuje hodně lidem, většina recenzí je dost kladných. Já jsem si jí také oblíbila, je dobrá - ale není skvělá, ani perfektní. Řasy dělá hezké a perfektně prodloužené ale chce to trochu cviku a opatrnosti. Já si musím dávat opravdu velký pozor abych si s ní řasy neslepila, protože k tomu má tahle řasenka velké sklony. Je to způsobeno tím, že ještě po dvou měsících používání (né každodenního) je stále hodně mokrá. Dokonce se mi párkrát stalo, že jsem měla tak slepené řasy, že jsem si je musela odlíčit a jít se namalovat znova :D Chce to prostě kartáček hodně otřít a opatrně si namalovat řasy no. Moc mě to nebaví, co vám budu povídat, ale zase když se fakt snažím, tak ty řasy vypadají dost dobře. Kartáček je plastový, s plastovými štětinkami a má docela zvláštní tvar. Připomíná mi tvar vějířku a na jedné straně jsou štětinky delší a na druhé kratší - to ale vidíte na fotce že. Ačkoliv to vypadá, že řasenka nic moc - tak opak je pravdou, fakt jsem si jí oblíbila ale trvá mi to s ní prostě delší dobu :)
Co se týče odličování, tak dobrý ale jde odlíčit trochu hůř než 2000 Calorie a spíš tak odpadává po kouskách a nerozpouští se - takový můj malý poznatek :D Jinak s opadáváním nebo rozmazáváním problém nemám vůbec. Takže můj verdikt je takový, že řasenka je dobrá, jsem s ní spokojená ale manipulace s ní je alespoň pro mě trochu těžší. Řasenku seženete v každé drogerii za cca 219 kč.
Zde ten rozdíl mezi řasenkami jde podle mě i hezky vidět. Maybellinka mi je trochu slepila, naopak Max Factorka je hezky oddělila a dodala jim objem :) Dneska tedy souboj vyhrává Max Factor 2000 Calorie, třikrát hurá :D Zkoušely jste některou z nich a jak jste byly spokojené? 

2 komentáře:

  1. Já se chystám na Max Factor :-)

    Zvu tě na soutěž:
    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/kokosova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, tak tohle je ta slavná Max Factor, o které už jsem často četla, že je skvělá :) No tak za tu cenu bych ji určitě ráda vyzkoušela, zrovna budu za chvilku potřebovat novou řasenku

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)