pátek 5. září 2014

OBLÍBENCI MĚSÍCE SRPNA

Léto nám uteklo jako voda...dnes se za ním ještě ale na chvilku ohlédneme a podíváme se, které produkty jsem v srpnu používala nejčastěji :) Musim říct, že letošní léto mi přišlo extrémně krátké a takové nijaké, nějak jsem se ani moc nestihla koupat, spoustu letních kousků jsem ani neměla na sobě....jaký pocit máte z letošního léta vy? :)
Aussie Miracle Recharge sprej na objem - tenhle sprej na vlasy používám už docela dlouho, ale ještě jsem vám ho tady na blogu neukazovala. Stříkám si ho vlhkých vlasů vždy po umytí a pak vlasy vyfoukám. Pokud vyhledáváte právě přípravky na objem, tak bych vám ho doporučit určitě mohla, řekla bych že funguje dobře ;) Pochválit musím i vůni, přípravky Aussie jsou prostě nejvoňavější!
Labello Lip Butter - balzám na rty dovezený z Německa, k nám se tyhle balzámky ještě nedostaly. Používám ho jen na doma, mám ho položený na stole a kdykoliv mám chuť, tak si rty máznu. Není to žádná hitparáda co se týče nějaké nápravy rtů (Carmex!), ale jako takový ten běžný balzámek na promaštění rtů funguje dobře a navíc opravdu nádherně voní ;) 
Maybelline Matte Maker pudr - prodává se tento pudr i u nás? Já ho kupovala v německém DMku ale popravdě si vůbec nejsem jistá, jestli je dostupný i u nás. Myslím, že jsem viděla nějakou novinku Affinit Matt nebo tak nějak, tak možná že je to to samé, jen v jiném obalu :D Každopádně s pudrem jsem spokojená, až na drobné prášení je výborný, matuje skvěle ;) 
Alverde sprej na vlasy - tento sprej, to je vám strašně šikovná věcička :D Všechny to známe, když přijdeme z diskotéky/baru/hospody tak nám vlasy zrovna dvakrát nevoní....a jestli zrovna nemáte čas si mýt vlasy, přichází čas právě pro tento sprej, který z vlasů vytáhne veškerý smrad. On samotný sprej taky dost smrdí, taková ošklivá květinová vůně, z vlasů ale po chvíli není vůbec cítit, prostě jen vytáhne z vlasů smrad. Doporučuju vyzkoušet, taková věc se občas dost hodí :) 
Toni&Guy šampon pro poškozené vlasy - s tímto šamponem jsem hodně spokojená. Občas si ani nemusím dávat balzám nebo masku, stačí jen tento šampon a vlasy jsou krásně rozčesat. Navíc jsou i nadýchané, mají objem a nejsou vysušené. Mám z této řady i balzám ale ten začnu používat až tak cca za 2 týdny :)
Tip na film nesmí chybět. Byla jsem v kině na filmu Lucy o kterém jste myslím museli alespoň něco slyšet. Doporučuju všema deseti! První polovina vynikající, druhá už trochu přepálená ale za mě opravdu hodně dobrej film. Jedná se o jeden z těch filmů, o kterým musíte po zhlédnutí ještě nějakou dobu přemýšlet. Prostě vás nepustí, stejně jako třeba Requiem za sen. 



Nemůžu si odpustit dva fórky na adresu Pretty Little Liars :D já už fakt nevím, už se tomu seriálu musím smát i když ho mám tak strašně moc ráda :D Vlastně už ani nevím jestli se na to koukám kvůli příběhu nebo kvůli holkám a jejich hezkejm hadříkům :D Navíc kdo jste viděli poslední díl před pauzou (další díl až v prosinci, na co mam teď jako sakra koukat?), tak ten díl mě pěkně naštval, nechat umřít jednu z nej postav, jak si to jako představujou?

Mějte krásný páteční večer!






6 komentářů:

  1. PLL jsou teď šílený a vtipy mě teda docela dost pobavily :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. PLL jsem ještě vůbec neviděla, ale jak budu mít víc času, tak bych je chtěla zkouknout. Z Tvých oblíbenců jsem nezkoušela nic, zajímalo by mě to Labello, ale ráda bych taky zkusila Carmex :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na ten šampon Toni&Guy si mě docela navnadila :) A taky mi přijde, že bylo léto strašně krátké.

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám akorát sprej na vlasy od Aussie ale ten pro poškozené a sice je fajn ale přijde mi že se mi po něm rychleji mastí vlasy :(

    OdpovědětVymazat
  5. Lucy chci vidět, vypadá to strašně zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sprej na objem mě zaujal:) Rozhodně díky za tip. Hned si ho píšu na wishlist:))
    Jinak T&G šampon používám taky:) Jsem s ním poměrně spokojená. Vlasy mi sice nezachránil, ale rozčesávat jdou krásně:)
    Btw: na PLL koukám taky:) jsem ted u druhé serie a už mě fakt nebaví čekat na odhalení A :D a představa, že se to tak táhne ještě nějakých x serii se mi moc nezamlouvá :D

    Instantní krása♥

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)