pondělí 7. července 2014

VŠUDE SAMÉ SLEVY!

Vítám vás zhruba po dvou týdnech zpět na mém blogu!
Potřebovala jsem si trochu odpočinout od všeho, na chvilku se zastavit a vypnout, a tak jsem blogu naordinovala menší pauzičku, tak snad se na mě za to nezlobíte :) Nějakou dobu mi taky trvalo než jsem se zase dostala z dovolenkového režimu zpátky do reality, ale už jsem snad ready a proto se ode dneška můžete zase těšit na články jednou za dva až tři dny, jak tomu bylo doposud. Mám teď spoustu nápadů na nové články takže byste se mi tu snad nudit neměli :D
Ale teď už k dnešnímu článku....jak jste určitě zaregistrovali, tak snad ve všech obchodech probíhají slevy, takže já jsem hned po příletu z Turecka naběhla do obchodů a nestačila jsem se divit. Nevím jak vám ale mě letos ty slevy připadají vážně dobrý! Kdyby mi nedošly peníze tak jsem si toho koupila mnohem víc :D 
Určitě největší radost mám z těhle botiček z Pimkie. Chodila jsem se na ně totiž dívat už nějakou dobu a furt jsem si říkala, že za ně prostě 749 kč nedám, ta cena mi přišla vážně přehnaná. No ale čekání se vyplatilo, protože jsem je tentokrát ulovila za krásných 150! Chacha!
Další věcí z Pimkie je i tahle proužkovaná bodycon sukýnka za 200. Tenhle střih sukní mi totiž sluší ze všech nejvíc, takže jsem jí tam prostě nemohla nechat :)
Poslední věcí ulovenou v Pimkie je tohle světle růžové tričko ze strašně příjemného materiálu, také za 200 kč. Je vlastně úplně obyčejné, s tříčtvrtečními rukávy, mě ale tyhle basic kousky v šatníku chybí, navíc mám naprosto všechno jen v černé, bílé nebo šedivé barvě. 
A přesuneme se do H&M. Tam jsem si pořídila tuhle teplákovou vestu, která se stala asi nejoblíbenějším kouskem v mém šatníku :D Je hrozně příjemná na těle a já jí doma nosím skoro furt. Chystám se jí také nosit na cvičení přes sportovní podprsenku třeba. Poslední kousek za 70 kč, no neber to.
Tohle tílko mě na první pohled zas tolik nezaujalo, když jsem si ho ale vyzkoušela tak jsem věděla, že si ho prostě musim vzít. Ta krajkovaná přední část vypadá na těle strašně pěkně, hlavně teď když jsem opálená od moře. Cena také 70 kč.
Poslední věcí, kterou jsem ukořistila, jsou moje úplně první maxišaty. Jsou opravdu hodně letní, mají v podpaží takové ty velké průstřihy a docela vysoký rozparek. Musím k nim ale sehnat nějaký pásek, bez pásku v nich totiž vypadam jak v pytli bohužel :D Jaký pásek by se k nim nejvíc hodil, poradíte mi? Jinak jejich cena byla 150 kč :)

A co vy? Nakupovaly jste už také v letošních letních výprodejích? :)

22 komentářů:

  1. Já byla nakupovat včera, slevy jsou fakt velký, ale nakoupila jsem si jen v NY a Croppu, jinak mě nikde nezaujalo nic, co bych vyloženě chtěla.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, v Croppu se mi taky pár věcí líbilo, ale už musím končit jinak budu po zbytek měsíce jíst jen chleba a vodu :D

      Vymazat
  2. Já jsem toho ve výprodejích ulovila spoustu. Ať už plavky, boty, nebo kalhoty a to ještě není výprodejím konec! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, koupila jsi naprosto úžasné věci, moc se mi všechny líbí :) Klidně bych tě poslala nakupovat za mě, máme totiž asi stejný styl, ja to tak vypadá :)))
    Zvu tě na giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem byla nakupovat dneska a vybláznila jsem se hlavně v F&F a v Gatu, jinak NY mě naprosto zklamal :/
    Pořídila sis moc pěkné kousky, ta sukně je totálně boží !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romčo díky, mě taky NY docela zklamal, u nás už to bylo takové probrané všechno, koupila jsem si tam jen jedno obyč. tílko za 79 kč, které jsem zapomněla vyfotit :D

      Vymazat
  5. ty botky jsou úžasný ! asi se na ně půjdu podívat v reálu!

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem se byla také koukat na výprodeje a musela jsem u toho zůstat :( vybláznila jsem se totiž na dovolené u moře a s penězi to teď vypadá tak bledě, že jsem si koupila jednu věc a skončila jsem :/ :D
    Ale nestačím se divit, mají úžasné věci a doufám, že slevy budou mít ještě v půlce měsíce, abych to stihla :)
    Moc krásné věci jsi pořídila, říkám pořád, že se nevyplácí vše kupovat za plnou cenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že budou snad :) Oni letos ty výprodeje začali doopravdy hodně brzo. Jinak já si vždycky taky říkám, že když můžou takhle zlevňovat a furt se jim to vyplatí, tak to nemá vůbec smysl něco kupovat za plnou cenu. Člověk je pak akorát naštvanej, když vidí kolik za to dal a teď to stojí půlku :D

      Vymazat
  7. vesty su super pačia sa mi musim ist poobzerat tie obchody tiez:)

    OdpovědětVymazat
  8. Sukně je opravdu krásná! Tohle je zase pro mě jeden z mála střihů, který mi nesluší kvůli bokům :/

    OdpovědětVymazat
  9. krásné věci:) já jsem nakupovala hlavně v HM:)
    Eva Hearts Life

    OdpovědětVymazat
  10. krásně si nakoupila! Pimkie mě láká čím dál víc =)

    Já dneska naběhla do Bershky a TY šaty (rozuměj maxi šaty v athénském stylu) byly zlevněné...sice jen o 200,-, ale byly poslední...nemohla jsem je tam za 800,- nechat =D Jednou jsem takhle něco nechala, že to ještě zlevní...nezlevnili, sbalili to a odeslali to na centrální sklad a já byla bez kousku, takže jsem to už neriskovala =) Na jaře jsem tam takhle nechala květovanou bundičku =( Pak jsem radši už nikam nelezla =D Jen m udivuje, jak je těžké koupit balerínky ve velbloudí barvě =/ nemáš nějaký tip?

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda to je dost ale, 800 za šaty ve slevě :D Ale chápu, žes je tam prostě nemohla nechat :D jinak ty balerínky nevím, já po nich moc nekoukám, chci si totiž koupit Melky, tak mě ostatní moc nezajímají :D

      Vymazat
  11. Teda, vidím, že léto začalo a všichni nakupují jako šílení! :D Myslím, že už bych to měla taky prubnout :D! A krásné věci sis nakoupila, nejvíce se mi líbí ta sukně ♥.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné věcičky :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne baleríny! :) U nás na Slovensku máme tiež zľavy všade, ale ja som na mizine.. smola. Takže ja mám plnú skriňu starých handier. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé, ty balerínky. To je jak pro panenku. Jsou skvělé:)

    OdpovědětVymazat
  15. Ta sukně je naprosto perfektní! Na proužkách teď hrozně ujíždím:D

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)