středa 11. června 2014

ŠTĚTEC NA TVÁŘENKU OD MADAME LAMBRE

Před nějakou dobu jsem dostala nabídku abych si vybrala něco k otestování z eshopu lambreshop.cz. A jelikož štětců není nikdy dost, rozhodla jsem se právě pro štětec na tvářenku....jak obstál si můžete přečíst v dnešním článku :)
Co se týká designu štětce, tak ten je rozhodně zajímavý. Evokuje mi přírodu (Madame Lambre ostatně je přírodní francouzská kosmetika) a věřím, že si své příznivce určitě najde. Já mám ale radši elegantnější štětce, s černou nebo bílou rukojetí. Celkově mi tenhle štětec tak trochu připomíná normální štětec na malování a né štětec na obličej, ale jak říkám, je to otázka vkusu.

S tvarem štetce taky nejsem úplně spokojená, na tvářenku raději preferuji zkosené a trochu zploštělé štětce, o mnoho lépe se mi s nimi tvářenka nanáší. Tenhle štetec má zakulacený tvar, spíš jsem ho tedy používala na bronzer. Štětiny jsou jemné ale když porovnám například štětec Hakuro a štětec Madame Lambre, Hakuro co se týče jemnosti, vítězí na plné čáře. Rozhodně to ale není nějaká píchající štětka, to zas né abyste si nemysleli :D 
Největší problém ale nastal když jsem šla štětec poprvé vyprat. Vypadalo z něj snad 10 chlupů! koukala jsem na to jako z jara, přeci jenom štětec za 270 korun by tohle dělat rozhodně neměl a pěkně mě to naštvalo. Od té doby když třeba štětec přejedu rukou, tak vypadnou 1-2 chlupy :( Takže nakonec je vlastně pro mě tenhle štětec docela zklamání ale používám ho, to zas jo. Každopádně vám ho doporučit nemůžu, kdyby stál 50 korun tak neřeknu ani popel, ale za 270? Raději sáhněte po Hakuro nebo Real Techniques, tam aspoň dostane nějakou kvalitu :)
Samozřejmě věřím, že co se týče kosmetiky jako takové, má Madame Lambre i dobré výrobky, ostatně  nějaké pozitivní recenze jsem četla. Štětcům se ale budu raději vyhýbat :D Kdyby přeci jen někoho štětec zaujal, koupit ho může ZDE.

Děkuji Madame Lambre za poskytnutí produktu k recenzi :)

3 komentáře:

  1. hmm, to teda nic moc... já mám RT už strašně dlouho, peru je pravidelně a nevypadl ani chlup, jiné štětce už bych ani nechtěla. ještě mám teda jeden od bdellium tools a ten je taky super kvalitní

    OdpovědětVymazat
  2. tak tohle je teda mega zklamání...byla bych taky vzteky bez sebe =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  3. a přitom vypadá tak jemňounce, že bych si ho i koupila!:-D

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)