čtvrtek 10. dubna 2014

JEDNO VELKÉ BALEÁCKÉ ZKLAMÁNÍ

Baleu mám hodně ráda. Jejich sprcháče a tělová másla jsou skvělá a hlavně za parádní cenu. O to víc mně mrzí, že produkt od kterého jsem dost očekávala mne tak moc zklamal. Mluvím konkrétně o tělovém mléku do sprchy. Dříve už jsem vyzkoušela stejný produkt od Nivei a z toho jsem byla opravdu nadšená, takže mě lákalo vyzkoušet právě i tu Baleu, když ty tělová mléka a másla tak umí ;) Jak to dopadlo si přečtěte níže.
Víte, já se docela nerada mažu různými krémy, takže je pro mě tohle tělové mléko do sprchy docela dobrou alternativou jak spojit sprchování a mazání :) Je určeno pro suchou pokožku, kterou sice já moc nemám (mám normální, né vysušenou) ale tak hydrataci určitě potřebuju. No řeknu vám, že jestli jsem před použitím tohohle měla normální pokožku, tak teď jí mám extrémně suchou. Hlavně na nohách teda. Pro mě naprosto něco neskutečnýho, koukala jsem na to jako z jara. Po smytí mléka si přijdu jako totální sušenka, hrůza!
Jinak konzistence je dobrá, krémová, trochu hutnější ale roztírá se dobře. Voní taky moc pěkně, tak čistě krémovitě, tu vůni určitě dobře znáte. Všechno je prostě fajn až do doby, kdy mléko opláchnu, nejenom že tedy nemá žádný účinek ale ještě mi způsobilo problémy se suchou pokožkou, které se momentálně nemůžu zbavit :( Prostě za mě ne ne ne, kupte si radši Niveu, ta je tisíckrát lepší, skvěle hydratovala a hydratace byla cítit ještě dlouho potom!
Máte s tímto tělovým mlékem nějakou zkušenost? Dobrou nebo špatnou? :)

6 komentářů:

  1. Plánovala jsem ho koupit, ale radši to vidím, že ne, protože Nivea mi přijde přínosnější a mám obavy, aby mi to z normální pokožky neudělalo tu suchou. Mám totiž citlivou kůži, takže za mě radši ne :)
    Moc dobrá recenze.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem měla modrou Niveu se kterou jsem byla nesmírně spokojená, mám v zásobě i velké balení bílého mléka. Teď ale používám tuhle Baleu a jsem spokojená :) já vůbec vysušenou pokožku nemám, naopak je krásně vláčná a celkově mi přijde fajn, samozřejmě že Nivea je Nivea ale mě vyhovuje :)) mám i ten nový olejový balzám :).

    OdpovědětVymazat
  3. nejsi první co na něj nadává...já se teda taky nemažu protože mě to prostě nebaví a mám lehce vyušenou pokožku, takže niveu zkusím a nebo balea sorbet je vychvalovaná, že super hydratuje....

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som Baleu neskusala ale skus sa zapojit do mojej giveaway o Niveu a mozno zmenis nazor: tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to čumím, jelikož od bale mi vždycky vše sedělo a nikdy jsem s ničím problém neměla...s tímhle produktem ale zkušenosti nemám a jsem ráda za všechny negativní recenze, jelikož zbytečně nenakoupím věci, které jsou na hovno

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec jsem netušila že tohle Balea vyrábí, takže děkuji za recenzi. Ušetřila jsem :-)

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)