sobota 11. ledna 2014

JAK PEČUJI O SVÉ VLASY

Momentálně používám tento šampon Bed Head od Tigi - epic volume, který mi moc vyhovuje a navíc vydrží opravdu dlouhou dobu. Navíc voní po žvýkačkách a tak tvoří s Aussie 3 Minute Miracle nerozlučnou dvojku, protože ten voní skoro stejně :) oba dva produkty jsou super, šampon bude vyhovovat jemným vlasům bez objemu...no a Aussie, to pro mě ten nejlepší balzám jaký jsem dosud vyzkoušela. Po ničem jiném tak hezký vlasy nemám.

Co se týče masky, aktuálně používám Kallos Latte masku, která mi ale moc nevyhovuje, takže se docela těším, až jí vypotřebuju. Hodně jsem se těšila na vůni latte, ale ta vůně je právě skoro ten největší kámen úrazu. Umělá vůně...no vůně, pro mě je to spíš smrad bohužel. Brzy na ní bude samostatná recenze.
Sprej od L´oreal používám před foukáním a žehlením, je dobrej, moc hezky voní, má praktickou pumpičku...akorát netuším jestli se prodává i u nás. Další je sprej od Alverde, který má za úkol vlasy provonět a osvěžit, což se hodí třeba po příchodu z hospody že :D Občas ho použiju ale mám problém s vůní, voní tak nějak zvláštně květinově, což se mi moc nelíbí.

Další lahvičku už jistě velice dobře znáte, protože suchý šampon od Lee Stafford, to je jeden z mých kosmetických svatých grálů. Vyzkoušela jsem hafo suchých šampónů ale stojim si za tim, že tenhle je nejlepší. Hlavně pro tmavovlásky jako jsem já, je tahle varianta fakt super, na bílé fleky ve vlasech můžete zapomenout ;) Další je krém na vlasy L´oreal Professionnel Absolut Repair o kterém jsem psala ZDE. Nebudu se opakovat, kdo chcete, přečtěte si mou recenzi :)
Sérum na objem Bed Head nemám zatím moc dlouho, ale jsem s ní dost spokojená. Když se vychytá množství, tak umí udělat moc pěknej objem. Další lahvičku už taky znáte. je to slaný sprej, na který jsem psala recenzi ZDE. Tohle samozřejmě není věc, kterou bych používala nějak pravidelně, spíš jen občas v létě nebo na jaře mě to baví :) Poslední je sprej na vlasy od L´oreal, který zase používám jen když mám náladu na vlnky. Jsem s ním moc spokojená, opravdu přenádherně voní a vlnky vydrží pěkné dlouhou dobu.
Další produkt vlastně ani moc nevím jak mám popsat, protože prakticky moc nevím co to je :D Myslím si ale, že to bude něco jako ten suchý olej, jak od něm mluvila Rendy z blogu Ordinary life, jestli víte co myslím. Olejovitý to totiž moc není, je to normálně tekutý a má to klasický rozprašovač. Koupila jsem to v Německu a ani nevím jestli se to dá koupit tady. Každopádně jsem to párkrát nastříkala do vlasů, nezmastila jsem je tim a hezky jsem je provoněla, takže zatím spokojenost :)
Další dva produkty jsou pak klasické olejíčky na vlasy, které poslední dobou zas tolik nepoužívám, protože jsou na tom moje vlasy v posledních měsících docela dobře. Pro nezasvěcené - jedná se Biosilk a Orofluido - článek o olejíčkách na vlasy najdete ZDE.
Mám hodně ráda značku Remington, a tak mám žehličku i kulmu od této značky. Obojí mi vyhovuje ve všech směrech. Jinak pokud máte problém, že vám vlnky udělané klasickou kulmou nevydrží, tak vyzkoušejte tuhle kónickou, mě vydrží pěkné dokud si vlasy neumeju :)
...a na závěr moje nejoblíbenější hřebeny. ♥ Do komentářů mi můžete dát vědět, jaký je váš nejoblíbenější produkt na vlasy ;)


7 komentářů:

  1. Teda, ty máš věcí. Já teda používám jen šampon a kondicionér a ještě nějakej sprej na konečky. :D Masku jen vyjímečně, jsem na ně líná a nějaká tužidla apod, to neni pro mě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. latte mám také a zbývá jen trochu. já jí mám ráda i tu vůni, ale dokážu si představit ještě hezčí výsledek, ale spokojená jsem. jinak se mi líbí tvá různorodost značek a některé bych ráda vyzkoušela. pro mě jsou nejlepšími produkty olejíčky od l´oreal.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo Aussie už mám taky v plánu, stejně jako Kallos. I když řekla bych, že je to tak nějak jedno, teda aspoň u mě, od mala mám hezké lesklé vlasy, za což jsem hrozně ráda a jsem na ně docela hrdá, ale i tak se občas neudržím a zkouším novinky... ale zjistila jsem, že je úplně jedno, jestli používám kombo šamp+kondiš od Balei dohromady za 60 Kč, nebo se nechám ukecat od kadeřnice na dražší blbinky, protože moje vlasy vypadají pořád stejně. Asi nejlepší výsledek jsem měla po matrix biolage, šampon, kondiš, maska a olej + vyfoukat iontovým fénem... ale na to jsem obvykle moc líná, takže zůstávám u klasiky.

    OdpovědětVymazat
  4. ten sprej od alverde ak naozaj pomaha by sa mi fakt zišiel ked vyndem zo zafajčenej miestnosti je to hrozne ako hned napachnu:))

    OdpovědětVymazat
  5. Jé máš na vlasy dost věcí :) já mam kúru,šampon,kondicionér, ale musím se ještě po něčem mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  6. suhlasim s konickou vydrzia vlasy super dlho!

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Kónickou kulmu si přeji taky, tak snad se mi brzy podaří pořídit si ji.

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)