úterý 23. července 2013

PRVNÍ MAC RTĚNKA

Zdravím vás,

nedávno se v červnových oblíbencích objevila moje první rtěnka značky Mac a jelikož se vám moc líbila, povím vám dnes o ní i nějaké ty detaily ;)
V první řadě musím říct, že značku Mac nikterak nevyhledávám, přijde mi na můj vkus moc drahá....poslední dobou se ale snažím víc investovat do kvality a né do kvantity, takže jsem si místo 3 obyč rtěnek koupila jednu dražší...a jak mi tedy vyhovuje? :)


Jedná se o rtěnku Mac satin lipstick v odstínu Cherish. Co se týče obalu, tak ten se mi moc líbí, působí bytelně a elegantně. Takhle minimalisticky by podle mě měli vypadat všechny rtěnky, to bych byla spokojená :D Rtěnku jsem si vybrala v opravdu pěkném nude odstínu a i když jsem vybírala podle obrázků na netu a né naživo, vybrala jsem si dobře. Tento odstín se dá nosit jak ve dne, tak v noci a je prostě univerzální. Takový jsem přesně chtěla.


Rtěnka je hodně krémová a nevysušuje rty. Za to jsem hodně ráda protože u většiny rtěnek s tím mám problém :( Na duhou stranu zase nevydrží na rtech příliš dlouho - řekla bych maximálně tak 2-3 hodinky podle toho jako moc často piju nebo jím...to mi ale nevadí, to je to nejmenší vzít si zrcátko a přetřít si pusu ;) Nezaznamenala jsem ani zalézání do vrásek....vlastně jsem nezaznamenala, až na vyšší cenu, žádný negativ. Jsem s ní opravdu dost spokojená a už vybírám další odstíny (Jsem hrozná - rtěnky jsou to poslední co bych potřebovala!) :D


Odstín jsem zachytila docela věrohodně - přesně takhle vypadá barvička v reálu :) O fotku rtěnky na rtech nepřijdete, plánuju ji zakomponovat buď do líčení nebo do outfitu ;)

Cena: rtěnku mám z parfums.cz a její cena byla 343 kč, rtěnka má 3 gramy.

Máte nějaké zkušenosti s Mac rtěnkami? :)

9 komentářů:

  1. krásna farba :) na značkovú kozmetiku si veľmi nepotrpím, ale ty si to vyrieišila veľmi dobre, že si si namiesto troch kúpila jednu takúto :)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá moc pěkně, vybrala sis vážně skvělý odstín :) taky uvažuji o MAC rtěnce :)

    OdpovědětVymazat
  3. je úžasná!:) Už se těším na fotku, jak vypadá na rtech!:)

    OdpovědětVymazat
  4. tá má nádhernú prirodzenú farbu!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. Cena mi přijde v pohodě, odstín ne :-D ale to je věc vkusu a kdo se v čem cítí. Dík za tip. Kouknu, jaký odstín by se mi líbil a třeba na Vánoce... :D

    OdpovědětVymazat
  6. zvláštne peknú farbu to má :) ale páči sa mi to :)

    Máš úžasný blog :)

    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Zkušenosti s touhle značkou nemám vůbec, ale musím říct, že sis vybrala moc krásný odstín!
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)