středa 15. května 2013

THE BEAUTY BLOGGER TAG

Už dlouho tu nebyl žádný tag....tak si dneska jeden dáme ;) Třeba se o mě dozvíte zase něco novýho ;) Otázky jsem si vypůjčila z blogu Černé Moory, nikoho dál označovat nebudu, komu se budou otázky líbit, nechť na ně taky odpoví a pak mi nezapomene hodit odkaz na článek do komentářů :D

zdroj: favim.com

1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?

No jsou vlnité a dost nepoddajné :( Vlastně nejsou ani kudrnaté ani rovné ale něco mezi tim, což se mi teda moc nelíbí :D Jinak jsem s nima ale spokojená ;)


2. Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi?

Vlasy si barvim, protože musim :D Moje vlastní barva je taková nic moc, taková světle hnědá, docela nevýrazná....takže si vlasy barvim na tmavěhnědo. Momentálně mám ale ombré ;) A ke kadeřníkovi chodim hodně málo....a nechávám si většinou jen zastřihnout konečky ;)


3. Nosíš ten samý účes každý den nebo si s vlasy vyhraješ?

No jak kdy. Někdy mám náladu na experimenty, jindy zase hodim vlasy do drdolu a nic složitýho nevymýšlím ;)


4. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě nebo i v zimě?

No v létě určitě, v zimě taky ale většinou ty nehty nevypadaj tak hezky :D


5. Jak dlouho ti ráno trvá než se nalíčíš?

Tak 15-20 minut, ale jsem schopná se nalíčit i za 5 když nestíham (což je mimochodem velice často) :D


6. Líčíš první oči nebo používáš makeup?

První si maluju tvář, pak oči a pak rty, přijde mi to tak nejlepší a vlastně ani nechápu jak může někdo začínat očima....


7. Sbíráš makeup, nebo kupuješ jen to, co potřebuješ?

Dřív jsem kupovala jen to co potřebuju, ale od tý doby co mam blog se mi to moc nedaří :D


8. Jak často nosíš umělé řasy?

Vůbec. Svoje řasy mám docela hezký takže jsem umělý řasy zatím nepotřebovala. Docela ale přemýšlím o tom že si nechám na léto řasy prodloužit, tak uvidíme ;)


9. Líčíš se každý den?

Líčím, bez makeupu vypadam jak vyblítý zelí bohužel :(


10. Líčíš se i v případě když si celý den doma s rodinou?

Jak kdy. Občas nemám vůbec náladu se malovat a tak na to prdim...jindy se decentně namaluju aby se mě doma nelekli :D


11. Vyšla bys někdy s domu bez makeupu?

S odpadkama nebo do Billy, kterou máme 5 minut od baráku klidně ;) Jinam se ale maluju, cítila bych se jako nahá kdyby ne...


12. Kolik drahých výrobků vlastníš?

Moc ne...dřív jsem si na drahou kosmetiku nepotrpěla...teď ale plánuju pár nakupů O:-) Tak snad zvládnu našetřit :D


13. Plánuješ si denně oblečení?

:D Plánuju a dělam to už asi od 4. třídy :D


14. Jak často střídáš kabelky?

Kabelek mám hodně ale střídám jen pár svých oblíbených ;) Většinou jsem líná přendavat všechny věci :D


15. Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát?

Spát chodím pravidelně mezi 12-2 a vstávám v 9 ;) A dost mi tenhle režim vyhovuje :D


16. Jak často cvičíš?

Momentálně moc často ne, nestíham se učit natož cvičit :D Hned po státnicích ale najedu na svůj režim cvičení třikrát týdně ;)


17. Pravák/levák?

Levák ;)


18. Jak jsi vysoká?

Jsem malý pívo bohužel :D


19. Kolika mluvíš jazyky?

Anglicky, německy...ale žádná sláva to neni bohužel :(


20. Kolik máš zvířat?

Žádné. Mám alergii jako fík.


21. Čteš komentáře na blogu?

Jistě! Dělají mi neskutečnou radost ;)


22. Vedeš si záznamy o produktech, které chceš vyzkoušet?

Ne, mam to všechno v hlavě.


23. Jak jsi přišla na název svého blogu?

Jednoduchý....sausage = párek = moje přezdívka :D


Tak co, máme něco společného? :)





6 komentářů:

  1. teď už by mě jen zajímalo, jak ti začali říkat Párku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono je to vtipný, protože já vlastně ani nevim :D Říkali mi tak už ve školce a zůstalo mi to doteď :D

      Vymazat
    2. Hahah, to je ta nejlepší přezdívka, kterou jsem kdy slyšela! :D

      Vymazat
  2. Skvělý článek:) přezdívka me pobavila:-D a minule leto jsem si taky nechávala rasy prodloužit-vydržely mi asi dva týdny:-D mela jsme hrozny nutkání si ty oči porad mnout:-D tak dej vědet,jak si s tím pak dopadla:) a ja na učení a cvičeni taky tolik času nemám,ale na blogy a youtube si najdu čas vždycky:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek , početla jsem si ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)